„Zelená“ technologie pro obnovení výkonu benzínových, naftových, LPG a CNG motorů motocyklů, automobilů a lehkých průmyslových vozidel.

Jak to funguje
S využitím vodíkových elektrolytických článků a technologií řízení procesů je možné získat plyn (HHO) složený z 2/3 vodíku a 1/3 kyslíku, který je přiváděn pod nízkým tlakem do sacího okruhu motoru, způsobuje mnohem účinnější spalování hořlavé směsi, zvýšení teploty spalovací komory a způsobující „rozdrcení“ karbonových usazenin přítomných ve ventilech a na povrchu válců.
To zahrnuje obnovení původního kompresního poměru a provede „obnovení“ ” katalyzátoru, DPF/FAP, EGR ventilů, turbodmychadla a uvolňování protitlaku výfukových plynů a změny složení výfukových plynů.

Tato zařízení mají sloužit jako pomůcka pro použití diagnostických testerů s cílem poskytnout koncovému uživateli platnou pomoc při obnově motorů s problémy. Dekarbonizátory řady SPIN jsou postaveny s filozofií výroby HHO při zachování teploty elektrolytu do 40°C, aby se nevytvářela vodní pára, která je neúčinná při obnově účinnosti motoru.
Produkt OXY MASTER je schopen zasahovat u benzínových/dieselových motorů do 8000 ccm.
Jak dlouho dekarbonizace motoru trvá?
Doba dekarbonizace se liší podle obsahu motoru, stavu najetých kilometrů a znečištění. Dekarbonizace motoru trvá obvykle okolo 80 minut.
Online objednání
S rezervací bez čekání a vše skladem.
V případě nevyzvednutí vozu bez předchozí domluvy, účtujeme parkovné dle našeho ceníku.